jeudi 26 juillet 2007

Je serai là

Cançó per aquells que aquesta setmana "ne sont pas en forme".
Jo l'escoltava els dies de pluja à paris (que eren mooolts!).

2 commentaires:

ex koala mir a dit…

Ai meeeerda, jo necessito escoltar-la !!!!! BUUUUUAAAAAA !!! (però no puc, el putu govern prohibeix els videos, en canvi les pàgs. més warres de ties i tios totes les què vulguis !!!!)

Avui estic xoff, quin dia de merda he tingut ... es desquiciant .... els del aeroport de BKK no em donen respostes i estic desesperada !!!!

Jopé ,Maria, on ets ??? No podries agafar dos avionets, de res, i venir aquí .... aquest vespre us necessitaria aquí :(

Musus ...

maria a dit…

nena!!!! estava de cel.lebració de santa anna. per cert, a l'anna gutierrez li ha fet molta il.lusió eque la felicitesis, que lo sepas!

no m'estranya que estiguis xoff, llegint la blogg del xavi!

espera't un moment que penjaré una foto per remontar ànims.. (ja que no pots veure els videos..)

bises