mercredi 17 octobre 2007

Microbfiesta




Mis amigas las bacterias junto con sus coleguillas los microbios se han instalado desde hace una semanita en mi cuerpo.


La fiesta está siendo gloriosa, parece que se están planteando alargarlo con una mega "rave". Pero para su mala suerte o , para fortuna mía, las aspirinas acaban de llegar en grupo, y ellas, siempre les cortan el rollo al resto; unas aburridas,pero a mí, personalmente, me caen bien.


Una vez que desalojen mi cuerpo todos los invitados, os explico conciertos, cenas, fiestas y viajes.


ciao!


maria

9 commentaires:

ex koala mir a dit…

Cuida't piltrafilla !!!!!!

OH MY BUDA !!! Em sembla que un virus cibernètic s' apoderat de vosaltres, el Menós amb angines, tu així ...

VIRUS IROS IROS !!!!!!! FIU FIUU !!!!!!

maria a dit…

si budilla thai.... els virus estàn per tot arreu!!!
a thailandia deu estar a la platjeta i per això no es molesten. Però .. cuidadin, eh?

tu que tal? encara molt enfainada o ja estàs més tranquila?

petons

merce a dit…

¡¡Hola Maria!!

¿Q te ha pasado? ¿estás "malita"? cuídate muxo, q te tienes q ir de viaje a NY!!! -¡éso me dá muxa envidia!-.
Espero verte antes de tu viaje.

Ptons

Anonyme a dit…

Ja estàs millor??? l´aspirina ha pogut amb tot o ha necessitat dels seus amiguets els Antibiòtics?Espero estiguis recuperada i ens veiem el cap de setmana
Petonets!
esther

ex koala mir a dit…

Hola microbi,

ja estàs millor ??? Jo he començat amb vitamines ... em falta energia !!!

ex koala mir a dit…

per cert microbi, la setmana que vé, dimecres o dijous veuré a la Lucile a Singapore.

tu saps si espera nen o nena?

Xavi Menós a dit…

mariaa!!!!!!!!

cuidat molt!!!!

jo he tornat a recaureeeeeeeeeeeeeeeeeee

maria a dit…

hola a tots!!!!
encar estic amb microbis.... sips, els hi agrada molt el meu cos...normal, a tots els homes els hi passa el mateix! ;)

Miriam, la lucile no ho sap..serà sorpresa!!!
Mecedes, esther... espero no os haya pasado algunos virus....

Xavi, cuida't! que has d'estar a tope pel teu documental!

petonts (sense virus, ni pepes ;)) a tots!
maria

ex koala mir a dit…

Uix Maria, no em provoquis, que t' enviem el Pepe més ràpid que el vent !!!

Petons des de Singapore!