mercredi 16 avril 2008

NY en abril

Casi 5 días y sin parar por NY:

Empire State Building (y sus colas), Estatua de la Libertad (en ferry), Central park (norte, sur, este y oeste), Bryan Park (para un break), Times square (de día y de noche, con musical incluído), Soho, Noho, Tribeca (y resto del Downtown), 5 avenida (sexta, séptima, ...), Harlem (con gospel y pérdida de anillo :() ), y algunas tiendecillas. ¿Cuando repetimos?

Juan Ramon & Laia en Bryanpark

Las 5 magníficas

Picnic en central park

Momento Hotdog

como unas "stars"
caminando por las avenues
La troupe en el ferry
Sisters & Basket in the street














4 commentaires:

ex koala mir a dit…

pérdida o pedida !!??

ptons a tothom !!!

maria a dit…

nena, que vaig perdre l'anell jo...el de la meva àvia!

tu que tal? tens el piset amb overbooking potser? ;)

petonets!

ex koala mir a dit…

Ostres, quina pena. Aquell tant xulo ??

Siiii, la setmana que vé arriba Bet&Jana, a finals de Juliol Roser (cosina) amb amiga, a mitjans de Juliol, Esther&Nando ... ole ole !!!

I tu ???? QUAN ?????????

Anonyme a dit…

Hola Marie,que xules les fotos! Especialment les de Cuenca... i no és perquè el maromo del gatet sigui el meu xavalín... quina pena lo del anell... jo en casos així sempre penso "que ho trobi algú que li faci falta", encara que un anell... ja em diràs tu...
Bé, petons, ens veiem aquest finde?